BFC Capital s.r.o.

03.12.2008 11:59

Máte zkušenosti se společností BFC Capital s.r.o. ? Zajímají vás akcie, chcete se stát Broker managerem ? Podělte se s ostatními o vaše zkušenosti..

Diskusní téma: BFC Capital s.r.o.

Datum: 06.05.2010

Vložil: HA

Titulek: absolutně ruce pryč

Měl jsem tu čest tam pracovat. A je to tak na soud a sebraní licence společnosti a pozatýkat ty co dělají nábor a vystavují "smlouvu" Pracujete tam zadarmo a jde opravdu jen rychle zjískat klienta a točit prachy na poplatcích to je priorita ne aby klient vydělal!!!! Ale namáznout vlastní kapsu a je fuk zda klient příjde o tři mega je to humus. Ruce pryyyyyyč. Naštěstí jsem rychle otevřel oči a nedělal otroka mlademu blbcovi v kravatě

Datum: 06.03.2010

Vložil: Karel

Titulek: Vydělávat jim umožňuje lidská blbost

Přitom by stačilo by mít trochu selského rozumu: když nakoupím a vždy za týden prodám, to mám 100 obchodů za rok * 1,5% poplatek - to znamená, že trh by musel udělat 150% za rok, přitom dlouhodobě trhy rostou jen 10 -15% ročně.

Datum: 10.02.2010

Vložil: Daniel

Titulek: Pouze souhlasím

Jako bývalý klient této společnosti musím uznat že předcházející přispěvky jsou pravdivé.Udělají ze začátku pár dobrých obchodů aby zakazníka na moment ukonejšily a po sleze se jede stylem poplatky,a musím říct ze zkušenosti ,že i když jsem neměl z některého obchodu dobrý pocit a nechtěl jsem ho provest dle doporučení osobního makleře, byl na mne vyvíjen tlak, že určitě neudelám dobře pokud je neuposlechnu a prodělám .A druhy den mi dala burza za pravdu ,a já skutečně prodělal.Když k podobné věci došlo podruhé,chtěl jsem k takovým krokům vysvětlení od někoho z výše postaveným makleřu,ale byly to pouze uboze zamlžené plky.Dle mého je jejich podnikání opravdu založené na poplatcích z obchodů a zdaleka je tolik nezajímá klientuv profit kvůli kterému s nimi vlastně naváže spolupráci.A možná některé obchody jdou schválně proti sobě.
Vzhledem ke skušenosti s jinými firmami musim řict že BFC CAPITAL PARTNERS a.s. bych doporučil jedině svému uhlavnímu nepříteli....
Není přece nic jednoduššího než se skrýt za slova, že za obchody je zodpovedný klient né makleř dle smlouvy.

Datum: 25.02.2010

Vložil: telefonista

Titulek: uz po nich jdou

https://ekonomi­ka.idnes.cz/ma­dari-zatkli-pet-manazeru-firmy-capital-partners-mezi-nimi-i-cecha-1fn-/eko-zahranicni.as­p?c=A100223_163226_e­ko-zahranicni_fih


pro ty co umi madarsky , tak tady jsou i fotky jak to v madarsku vypadalo

https://index.hu/bul­var/2010/02/23/ren­dorsegi_akcio_a_baj­csy-zsilinszky_uton/

Datum: 30.11.2009

Vložil: julie

Titulek: BFC Capital s.r.o. NEBRAT !!

Absolutně neseriózní společnost, která chce ze všech vytáhnout co nejvíce !

Datum: 18.01.2010

Vložil: radek

Titulek: Re: BFC Capital s.r.o. NEBRAT !!

dobrý den, chci se vás zeptat,vy jste pro ně pracovala nebo jste s nima něco uzavřela

Datum: 12.10.2009

Vložil: fido

Titulek: nová práce

Můžete mi někdo poradit o čem ta práce vlastně je a jak se platí ?. Kolik si tam můžu vidělat, jak rychle a za co ? Díky........

Datum: 19.09.2009

Vložil: FIshman

Titulek: řezníci

chci se zeptat,možnábudu mít možnost tam pracovat ... Doporučuje te mi abych to zkusil nebo raději ne ?? děkuju

Datum: 20.05.2009

Vložil: Trial

Titulek: ...

Nevím jak ty ale já tam dělal taky ano je to masakr pro Broker ale jaky je tam jedno z pravidel? Klient není recyklovatelný.. Je fakt že jsem musel odejít protože ten nápor je děsný ale jsou tam lidi kteří tam jsou už několik let sice nevím jak to zvládají. No, ale z mojí zkušenosti ano je tam aby klient investoval ale především jsem tam nezažil že by tam nikdo prodělal velký prachy. Je to obchod jako každý jiný.

Datum: 28.12.2009

Vložil: XXX

Titulek: Re: ...

Co lžeš?! Jestli jsi tam dělal tak víš, že tam každý klient nechá balík než si uvědomí, že tohle je prodělečný byznys!

 

 

Tagy

Investiční příležitost, BFC Capital s.r.o., Broker manager, akcie, investice 

  

Tato stránka je optimalizovaná pro veškeré moderní fulltextové vyhledávače v ČR i zahraničí a je zaregistrovaná ve stovkách internetových katalozích!

Tato stránka je velmi kvalitně optimalizována pro veškeré moderní fulltextové vyhledávače - servery , které se nacházejí v ČR a zahraničí. Jde např. o vyhledávače Google.com, Google.cz, Seznam.cz, Centrum.cz, Atlas.cz, Jyxo.cz, Yahoo.com a mnoho dalších.
 

Vyhledávání

Anketa

Jak dlouho podnikáte?

1-2 roky (598)
29%

2-5 let (1 309)
63%

5 let a déle (158)
8%

Celkový počet hlasů: 2065

TOPlist